sâmbătă, 20 februarie 2010

ASL PLS.....plm

Curriculum vitae

Tuesday, January 27, 2009

Informatii personale

Vasile Baronu’ de la Baitesticol, idolu’ femeilor nemaritate si maritate, invidiat de dujmani

Data nasterii: 30.02.1986
Adresa: Strada Jmekerilor, nambar oan, Baitesticol
Telefon: Mobil
Email: baronu_fermecatoru@yahoo..com

Obiectiv

Sa fiu cel mai laudat, invidiat si bazat jmeker nambar oan.

Tipul postului urmarit,: Jmeker full time Disponibilitate de schimbare resedinta: Spania, Italia, Germania, Austria, am fost în toate

Studii
Colegiul National de Muzica “Nicolae Guta - Cel mai bazat lautar, vestit în toata Europa”, Baitesticol
Academia de Jmekeri - Facultatea de Bossi - Specializarea Valoare, Baitesticol

Experienta
Jmeker:
perioada: de când m-am nascut si toata viata
responsabilitati: faima, bani, femei, succesuri
firma: Firma Vietii

Competente profesionale
Limbi straine: italiana, spaniola, germana, toate la perfectie, sa moara toti dujmanii de invidie daca va mint
Operare PC: am învatat de la Bahoi cum sa sparg parola de yahoo

Aptitudini:
sunt printul femeilor, le vrajesc pe messenger si ele îmi da buzzuri pe urma, ca moare dupa mine
fac dolari si euro chiar si când dorm cu ochii închisi
sunt invidiat de dujmani ca sunt apreciat de femei
am multi dujmani
toata lumea vrea sa stea pe lânga mine când sunt la discoteca la Caminul Cultural ca eu sparg 1000 de euro pe noapte si stiu sa ma distrez si beau sampanie de 100 de euro
îl cunosc pe Sorin Copilu’ de Aur si pe Adrian Minune
orice vreau eu îl obtin
altu’ ca mine nu e
sunt cautat de mafia interlopa pe motiv ca sunt frumos
am har de la Dumnezeu
am talent
am valoare
am spart norma la femei

Hobbyuri
sa le dau jet la dujmani
sa stau pe messenger cu femeile si sa le vrajesc
manelelele
hainele de firma
electrodinamica miscarii corpurilor solide în raport cu relativitatea timp-spatiu si echivalenta energie-masa

Pre-interviu

1. Ce te motiveaza sa fii performant?
Talentul.

2. Care ar fi jobul tau ideal?
Boss cu norma întreaga si carte de munca.

3. Care este cea mai mare realizare a ta de pâna acum?
Valoarea.

4. Cum te-ar caracteriza ultimul tau sef?
M-ar caracteriza ca ar da totul sa fie macar pe jumatate ca mine.


LUAT DE PE COCALARI.COM :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu