miercuri, 3 februarie 2010

Pauzele lungi si dese, cheia marilor succese

Neatza din nou, ... dupa cum spuneam si in titlul cu cat muncesti mai rar cu atat esti mai interesat de munca pe care o faci. Am dreptate? Pai cum sa nu am .. uite .. de exemplu ... daca arunc 20 de noi posturi pe zi .. o sa fie un volum prea mare de "ne"informatie pe care trebuie sa o debitez pe perioada scurta .. dar asa ..... sunt sigur ca posturile sunt cu adevarat inutile .. si nu are nimeni absolut nimic de invatat din ele.
Sa revenim la problema noastra .. doar ce am terminat de citit un articol al unui prieten .. care deocamdata nu stie cine sunt .. ne cunoastem de cativa ani .. ma rog de el de cateva luni sa iesim la o bere .. dar niciodata nu reushim sa stabilim o data, o ora, sau un loc. Imi place .. asta inseamna sa omori timpul .. sa iti gasesti tot timpul indeletniciri care te ajuta sa treci peste zi .. dar in acelasi timp .. nu au nici o amprenta asupra vietii tale.
Sunt liber ca pasarea cerului .. mai ascult muzica .. mai invatz pentru examene .. mai joc un joc pe calculator, mai ies la o cafea, mai fumez un joint, mai trag o liniutza (rar ce-i drept) .. mai fac o plimbare, mai fac curat in camera, mai imi ajut parintii pe acasa .. mai invat pentru facultate, mai mint, mai scriu un articol, mai vad un film ....
Si ca tot m-ati prins intr-un moment de slabiciune .. hai sa va dau si un sfat adevarat (cel putin sincer daca nu adevar universal). Bucurativa de diversitate, facetzi tot ce va trece prin cap, si incercatzi sa nu va repetati ... NU E NIMIC MAI URAT CA RUTINA!
Si daca ati inteles ce voiam sa spun mai sus ... delectati-va cu o melodie care pe mine ma face sa visez.


2 comentarii:

  1. Nu am mai dat de mult atat de aprobator din cap citind un articol. Mersi ca mereu imi aduci aminte ca nu trebuie sa uiti sa traiesti. Here's to the little things!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa mor daca m-am prins cine esti ... Da-mi un pm pe YM cu: who the hell are you ? ... si poate facem si link exchange de blogroll .

    RăspundețiȘtergere