marți, 9 februarie 2010

Si totusi mai e nevoie si de asta....

Neatza ... din nou cu intarzieri .. ca deh .. am mai zis odata .. pauzele lungi si dese... restul stiti si voi.
Asta seara .. am ceva special .. se intampla si la case mai mari .. deh intelegem .. nu?
Asta seara ma simt cald .. all warm inside .. nush de ce .. poate pentru ca pana acum 10 minute m-am plimbat prin zapada si am admirat minunata arhitectura a orasului .. si acum sunt acasa .. comfortabil in scaunul de la calculator, la caldurica. Nu ma intelegeti gresit .. nu fac nimic util cu timpul meu .... tot omor la el, dar in seara asta .. il omor mai delicat. Prima iubire nu se uita niciodata .. si te loveste cand nici nu te astepti. Hai sa nu fim egoisti si sa ii acordam putina atentie si ei .. ca deh... fara starile de genul asta ne-am urca pe peretzi. Asta e partea din noi pe care o ascundem mai tot timpul, orgoliul mama lui de orgoliu: "Eu?! Ce-ai ma esti nebun .. nu-mi pasa.", "Poveste veche, nu intram in detalii. Dar n-am nimic stai calm", "Ce-ai ba esti prost? Ma gandeam... la ce? Nush". Uite ca de data asta nu mai folosesc scuze: Da imi e dor..... Si mama lui de tavan ca alb mai e. In cinstea tovarasului meu tavanul, singurul care ma intelege si fara sa ii vorbesc:




Toate ca toate .. dar asta e cu dedicatie:

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Se mai zaresc urmele de gheare pe ciment?

    Pot imprumuta tavanul de la tine? E asa bine sa nu vorbesti uneori.

    RăspundețiȘtergere